perjantai 26. lokakuuta 2012

Sweet Winter O'mine

Hello guys,

en notsi hotsia mitään järisyttävää perjantai-illan ratoksi, joten katsoin parhaaksi pyhittää taas pienen bloggaushetken. Tai no, en siitä pyhyydestä niin tiedä, mutta ymmärtänette pointin. Ei tässä ole noin muuten oikein kummosempaa tapahtunut, kouluhommia vaan. Mulla tosin oli aika äkänen migreeni, kesti yli toista päivää. Harvoin enää siitäkään joutuu kärsiä, mutta aina se on yhtä "mukavaa".

Outfit 25.10
Taas siellä se lötköpötköhurtta!


 Mitäs minä sanoin siitä kauluspaita-neuletakkiyhdistelmästä... :)
Ruutupaita - kirpparilta (Seppälä)
Kangastakki - Aislinn
Jeggingsit - Only
Kengät - H&M

Poor or nice outfit? Mun mielestä aika kivasti passaa punainen ja khaki!

Uusi liukulakkaus, harmaata ja pinkkiä.



Eilen illalla vielä musta maa, tänään oli maailma sitten vähän kirkkaampi - ainakin täällä Kokkolassa
"Mommy! Mitä liikkuu pimeässä?"

Hei hei, syksy



Lunta tykitti läpi yön. Ihanan elinvoimaista, raikkaan rauhoittavaa. Kaunista. En juurikaan ole talvi-ihmisiä, mutta tänä vuonna se tuntuu tervetulleelta. Johtuu varmaan siitä, ettei kunnon talvea ollut viime vuonna.
Onkohan puilla kylmä?


Lumiakka palveluksessanne!

Venevajat sai uuden asun

Heijastuksia

"Ooh, snow! Let's play funny games!" Ainakin hurtalla on hauskaa :D

En ole pahemmin täällä blogin puolella paasannut tuosta mun opinnäytetyöstä. Tänään päätettiin, että olen mukana 9 hengen porukassa, joka järjestää kehitysvammaiselle ryhmälle eräretkeilypäivän yhdessä lähikunnassa. Sisältäen siis ulkoleikkejä, rastirataa, koirien kanssa lenkkeilyä, makkaranpaistoa... Idea on alunperin yhden luokkakaverini, ja oon aika excited! Kehitysvammaisten kanssa on allekirjoittanutkin viettänyt useat, hyvät hetket. He ovat hyvinkin aitoja ihmisiä, ja erityisesti pidän siitä, miten pienistä asioista he löytävät ilon aiheita. Voin suositella muillekin näihin "kehareihin" tutustumista. He antavat paljon. Vammaistyössä on myös laajat työkentät - hoitokodit, asumisyksiköt, erityisopetus, päivätoiminta, you name it!

Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Mä tein kans liukuväri kynnet yks päivä, mutta mulla on aina niin lyhyet kynnet että ei näyttänyt yhtä kivalta! :P kiva ruutupaita :) talvella saa hienoja kuvia:)

    VastaaPoista
  2. Tuo liukulakkailu on hauskaa, ja kynsitaiteilu noin muutenkin! Ja kiitoksia :D Hienoja kuvia kyllä saa, kunhan pakkaset pysyis vaan sellasina, että tarkenis kaivaa kameran esille...

    VastaaPoista