lauantai 8. syyskuuta 2012

Hyvä päiväpeite ja kynsitaiteilua

Ei ota sairastelut meidän taloudessa oikein hellittääkseen. Kultsilla kova kuume päällä ja itsekin olen vielä vähän nuhanenä. Pieniä asioita kuitenkin olen tehnyt syyspäivän ratoksi, vähän ulkoillut nelijalkaisen kanssa ja äkkiä käväisin kaupungilla.
Anttilasta tarttui tällaista mukaan:


PÄIVÄPEITTO, joka meiltä uupui! Ihailin myös Luhdan petrolinväristä peitettä, mutta tämä Annon viininpunainen passaa kyllä meidän värimaailmaan paremmin.
Tämä sattui olemaan alennuksessa vielä 9. päivään asti, ehdin sopivasti hyödyntää tarjouksen. :) Hinta 31,95 e. Muuttaa heti makkarin ilmettä ja rauhoittaa sen mukavasti. Pahoittelen hieman huonohkoa kuvaa, makkarissahan on neliöitä oikeastaan juuri ja juuri sen verran, että meidän sänky edes mahtuu sinne...

Salon Effects - kynsisetti n. 12 euroa
Vaihtelua kynsilakkailulle. Näiden tarrojen luvattiin pysyvän 10 päivää, toivotaan siis niin. Kuvioksi valitsin musta-pinkin shakkiruudun. Tosi helppoja käyttää, mutta miinusta antaisin huonosta kokovalikoimasta. Mulla on aika minikokoiset sormet, niin ehkä se vaikuttaa asiaan, mutta oikeiden kokojen puuttuminen hankaloitti tarrojen asettelua.


Lopputulos:

 
Mitä pidätte?
Vietnamilaista ruokaa, hyvää, mutta tulista!
Peitoissa on viihtyneet...
...niin kipeä Kultsi...
...kuin pikku-hauvakin. :)

3 kommenttia:

  1. Mä oon kans aatellu et pitää testailla noita kynsitarroja !! :) Mulla lakat kuluu niin nopeasti että saa joka toinen päivä olla lakkailemassa uusiks :S Tarrat vois kauemmin mennä! :) Ruoka näyttää hyvältä !! :)

    VastaaPoista
  2. Jeps, on nuo nyt kolmatta päivää pysyneet. Tokihan ne alkaa kärjistä kulumaan ja sivusta aavistuksen halkeilleet, en viitsi vielä ottaa pois, kun noiden hinta yksistään on about yhden lakkapullon hinta! Ja hei kiva kun tulit lukijaks, kuten oot varmaan huomannut niin mäkin seuraan sua. :D

    VastaaPoista