tiistai 11. syyskuuta 2012

Pari päivän asua, eiliseltä ja tältä päivältä. Eilen oli tosi viileää ja tänään paljon leudompaa, vaikutti olennaisesti asuvalintoihin! Vaikka mun asut koostuu myös sellaisista luottovaihtoehdoista ja ns. peruselementeistä, niin nää kuvat havainnollistaa myös sitä, että olen joskus ailahteleva pukeutuja... Yhtenä päivänä haluan pukea yhdenlaista, toisena toisenlaista.
Monesti turvaudun myös yhtenäistäviin väriteemoihin.

10.9 asu:

Tekoturkisliivi H&M, pipo H&M, housut Only

Strassipaita Ed Hardyn, rannerengas kirpparilta

 Details:
Saappaat Spirit, laukku Friis&Co, sormikkaat Thinsulaten :D

 Viileän päivän asu. Olin ihan onnessani saadessani pitkästä aikaa pukea taas ihanan karvaliivin ylleni! Se on niin pehmoinen ja lämmittää kuin nallen halaus, heh! Muuten maltilliset värit saavat piristettä lilasta Friis&Co:n laukusta.                                             

11.9 asu:

Paitapusero Mallimari, housut Zara, narukaulakoru Pieces

Details:
 
Tiikerihuivi kirpparilta, laukku Kathy Van Zeeland, kengät Anttilasta

Letti otsaa pitkin :)
 Nuo Zaran housut on niin ihanat päällä, istuu aivan täydellisesti ja kerrankin ihan oikean mittaiset lahkeet! Yleensä mun housujen lahkeet on vähintään sen 5 cm liian pitkät, koska mun jalat on niin lyhyet.
Tämän päivän asun skarppiutta "rikoin" hieman asusteiden avulla... Keinonahkalaukku, tiikerihuivi ja narukaulakoru hoitivat hommansa.


PS...

                                                    TOTEEMIKOIRA! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti