sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Ehtoota

Kertoisin tässä vähän tyylistäni, tällaisella helpolla 10 kysymyksen pikkugallupilla!

1.Onko sinulla mielestäsi tarpeeksi vaatteita? Kuka tahansa mun vaatekaappiin vilkaiseva, Kultsi mukaanlukien, on varmasti sitä mieltä, mutta minä en... :D
2.Mitä vaatteita käytät eniten? Kesällä sortseja ja syksyllä/talvella farkkuja, jeggingsejä, ym. ryhdikkäitä housuja, joihin yhdistelen fiilispohjalta kivoja yläosia ja asusteita.
3.Mikä on lempivaatteesi? Huh, tää on tosi vaikee. Ehkä päätyisin Onlyn revittyihin jeggingseihin sekä mun mustaan ja ruskeaan nahkatakkiin, ne toimii tilanteessa kuin tilanteessa, minkä tahansa kanssa.
4.Kuinka monet housut sinulla on töihin/ihmisten ilmoille? Kouluun/ihmisten ilmoille n. 7 kappaletta, jos töitä on niin parit-kolmet.
5.Mitä väriä suosit vaatteissa? Vaihtelee vuodenajoittain. Keväällä/kesäällä miellyttävät erityisesti puuteriroosa, pinkki ja valkoinen, syksyllä ja talvella rauhalliset ja maltilliset värit, tummansininen, violetti, harmaa, musta, ym.
6.Miten hankit vaatteesi? Netistä ja kirppareilta enimmäkseen. Kaupoista Only on suuressa suosiossani. :)
7.Kuinka paljon rahaa käytät kerralla vaatteiden ostoon? Se vaihtelee. Panostan usein housuihin, kenkiin ja takkeihin, muut vaatekappaleet voi olla edullisempia tai ihan second handia.
8.Tuleeko ostettua välillä liikaakin vai pitääkö sinut "pakottaa" hankkimaan lisää vaatteita? Hehe... No, en tiedä tulenko ikinä olemaan tyytyväinen kaappini sisältöön. :D
9.Mitä/minkälaisia vaatteita et ikinä laittaisi päälesi? Mulle ei vain kertakaikkiaan iske se Onepiece-haalari! Muuten olen sanonut lukemattomista vaatteista, että "tollasta ei ainakaan koskaan mulle", mutta puheeni jouduin pyörtämään esim. leopardivaatteiden, korkeavyötäröisten ja pillilahkeisten housujen, kiilakorkokenkien, tunikoiden - lista jatkuu lista jatkuu - kohdalla...
10.Minkälaisen vaatteen haluaisit nyt tällä hetkellä? Muutamat kivat housut. Ja KENKIÄ, lisää lisää lisää!
11.Teetkö itse vaatteitasi? Jos teet, niin kuinka usein, ja kuinka paljon? Kyllä tekisin, jos vain osaisin.
12.Onko pukeutumistyylisi mielestäsi persoonallinen? Oletko tyyliisi tyytyväinen? No, tyylini on mun näköiseni. Tykkään kaikesta, mikä on kaunista ja siinä on jokin juju. Oon muuten tyytyväinen mun tyyliini, mutta haluaisin osata käyttää enemmän nättejä hameita/mekkoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti