tiistai 9. lokakuuta 2012

Outfit, dreams and something baked

Helöy!

Ai jumpe, joko se talvi melkein on täällä? Aamulla herätessä oli melkein shokeeraavaa, kun oli ihan pimeää ja ulkona 5 celsiusta! Mielessä kävi, että tänään olisi ollut hamepäivä, mutta mieli muuttui äkkiä, kun työnsin nenän ovesta.
Well, in warm clothes we trust - mä en todellakaan suostu palelemaan.

Outfit 9.10
Guessin superihana pehmohuivi

Neule ja housut Onlyn,
persikan värinen toppi Seppälästä

Heh, lähemmässä tarkastelussa näkyy, että näihin housuihin tarttuu melkein kaikki eläinten karvat. Mulla on siis lemmikit mukana melkein joka paikassa. :D



Ponnari H&M:ltä


Tehtiin koulussa tällaista urakompassia, vai mikähän lie olikaan. 
Kuitenkin, tarkoitus oli pohtia tulevaisuutta aikavälein
3 kuukautta
12 kuukautta
3 vuotta
5 vuotta
10 vuotta

 Jaan haaveeni tännekin, eipä niissä mitään salaistakaan ole. Elämähän nyt ei aina etene suunnitelmien mukaan, mutta realistiset haaveet ja tavoitteet antaa odottaa innolla tulevaisuutta. :)

Millaista elämä voisi olla, kun on kulunut...

...3 kuukautta
Olen taas edennyt pätkän opinnoissani ja valmistuminen on yhä lähempänä. Mielessä ovat mahdolliset jatko-opinnot ja työelämä.

...12 kuukautta
Mulla on ehkä aikaa ja rahaa harrastuksille, jotka eivät opiskeluaikana olleet mahdollisia. Asun kenties muualla, kuin Kokkolassa. Jollen ole jatkanut opintoja, olen työssä, josta pidän. Omistamme toisen koiran. 

...3 vuotta
Toivottavasti olen äiti ainakin yhdelle lapselle. Opiskelen sairaanhoitajaksi tai toimintaterapeutiksi. Olen 26-vuotias - ei vanha vieläkään. Toivottavasti osaan silti suhtautua elämään ilman suorittajafiiliksiä. Olen palannut tanssiharrastukseni pariin.   

...5 vuotta
Olen valmistunut AMK:sta ja teen unelmatyötä mahtavassa, kannustavassa ja dynaamisessa työyhteisössä - mutta en työskentele euronkuvat silmissä, vaan suurella sydämellä. Ikäni lähentelee kolmeakymppiä, ja haluan vielä lapsen. Kirjoitan yhä blogia. Matkustelen, jos se on mahdollista.

...10 vuotta
Viimeistään tällöin olen naimisissa saman miehen kanssa, joka nytkin tuossa vierellä pyörii. Toivottavasti asuisin ulkomailla. Haaveilen yrittäjyydestä, tai ainakin uusista haasteista uralleni. Olen tyytyväinen elämääni. Melkein kaikki muksuni ovat kouluiässä. Meillä on varmaankin useampia koiria... Vieläkin bloggaan!

Siinäpä mietteitä tähän hetkeen. Näitä asioita ainakin tällä hetkellä haluan.
Lista varmasti tulee ainakin osittain muuttumaan, ja tuota voisi pienen pieniä yksityiskohtia myöten jatkaa vaikka miten pitkälle. Palaan varmasti näihin vielä.


Iltana muutamana vähän leivottiin:


Ihan peruspullaohjeella leipaistuja... Voipullia ja kanelipullia, slurps njam! :D

2 kommenttia:

  1. Täällä ainakin sataa, ja varpaat märkänä töissä. Hauskaa viikkoa sinnekin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja samoin! Yritetään selvitä näistä rapapäivistä, heh.

    VastaaPoista