perjantai 17. elokuuta 2012

Työpäivä

Mä kesätyöpaikasta lähtiessäni lupailin esimiehelle, että tarvittaessa voi soitella mulle sijaisuuskeikkoja. Se tulikin nopeasti eteen, tänä aamuna heräillessäni näin, että toimistolta oli soiteltu ja tunnollisena tyttönä pirautin takaisin ja töitähän sieltä piisasi. Olin tänään iltavuorossa ja huomiseksi menen aamuvuoroon. Onneksi ei sentään iltaan buukattu, huomenna nimittäin juhlin mun järjestyksessä seitsemättä 16-vuotispäivääni ;D Kesän olin siis ihan oman alani töissä, vanhusten kotipalvelussa. Tykkäsin todella paljon, paljon erilaisia asiakkaita ja vaihtuvia tilanteita. Kyllä työnteko on kouluhommille mukavaa vaihtelua, ja siitä vielä maksetaankin ihan kohtuullisesti. :)
Herkkuaamupalaa! Kuvausrekvisiittana itse kasvattamiamme yrttejä :) Ja ihana aurinkokin pilkottelee ikkunasta, nyt elokuun ilmat on olleet aivan nappiin!
Days Outfit T-paita: Fransa Sortsit: Killercat(Merkkiä myydään mm. Cybershopilla) Laukku: Kathy Van Zeeland Hirveästi en panostanut asusteisiin tai meikkiin, ei mummoja niinkään kiinnosta miten tällätty hoitaja on :D Laukkuja tosin rakastan ja sen on ehdottomasti aina oltava käytännöllinen ja hyvännäköinen, ja tämä laukku on juuri sitä!
Kengät: Halonen
"Neule"takki: Aislinn - Kivan rento malli ja piti se pukea illan mittaan lämmikkeeksi Oli ihan kiva työpäivä, meni nopeasti ja asiakkaat oli mulle ennestään tuntemattomia, ei onneksi tullut hankalia tilanteita. Nyt koiran kanssa vielä iltakävelylle ja huomenna vielä aamuvuoro lusimaan. Sitten olis luvassa mun b'day-partyt ja teen niistä sitten myöhemmin postauksen. Good Night!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti