perjantai 24. elokuuta 2012

Kauniissa kengissä askel on kevyempi

Voi sitä päivää, kun rekisteröidyin huuto.netiin... Se tais olla vuonna 2007 tai 2008, ja sen jälkeen olen tehnyt sieltä kymmeniä makeita löytöjä ja toistaiseksi oon ollut kyllä tosi tyytyväinen. Ja arvatkaas hihkua hyppelinkö onnesta, kun eeerittäin kenkäfriikkinä tyttönä bongailin sieltä useammat, italialaista alkuperää, olevat pariskunnat? Tuli sitten ostettua kolmin kappalein, ja ette usko mitä hintoja!!! Kaikki oli vieläpä juuri sopivat! Tässä tulee kuvat:
Harmaat, ketjuin ja niitein koristellut nilkkurit. Rakastuin! Ja hintaa 4,95!!! Täysin käyttämättömät, enkä löytänyt kunnosta moitteen sijaa!
En ole muistaakseni milloinkaan omistanut sinisiä kenkiä, joten päätin nyt repäistä. Sininen pukeekin mua paremmin näin vaaleahiuksisena. Nämä upeat, platform-pohjasaappaat 12,95, mokkanahkajäljitelmää.
Kamelinruskeat keinonahkasaappaat, 8,95. Mun on tosiaankin vieläkin vaikeaa uskoa, miten sain kolmet, ihan uudet kengät pitkästi alle 30 eurolla, mutta totta se on! Mikään näistä upeuksista ei taatusti jää kaappiin lojumaan. :)
Vielä yksi uskomaton löytö... :) Kävin tänään nopeasti katsomassa kirpputorin antia, ja olin täysin äimänä kun eteeni tupsahti tämä... Siis mä olen aika varma, että tää on ihan aito Vuitton! Sisäpuolelta löytyy datecode sekä teksti "Made in France", ja ehdat Vuiskat taatusti valmistetaan siellä, kuten taas kopsut yleensä Kiinassa. Materiaali on todella jämäkkää. Hintaa oli 10 euroa. Vihreä ei ole oikeastaan mun värini, mutta tämä nyt vain oli saatava, ymmärrätte varmaan? :D Uskon että käyn joskus varmistamassa aitouden Helsingin liikkeessä.
Pronssin värinen bling bling-neule, 50 senttiä. :)
Sushia iltapalaksi, njami!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti