tiistai 21. elokuuta 2012

Kirpparit on terapeuttisia. Mun ehdoton lempikirppari Kokkolassa on Kallentorin kirppari, jolla käyn vähintään kerran kahdessa viikossa ja saatan hyvin helposti viettää siellä ainakin tunnin. Kotikaupungissani on muuten melko vähän hyviä kirppareita, mikä on aika sääli, sillä itse rakastan makeiden ja uniikkien löytöjen etsimistä. Tässä postauksessa ajattelin esitellä parhaimpia vaatelöytöjäni. Jatkossa teen postauksen vielä ainakin parhaista asusteista, sisustustuotteista ja muista kodin koristeista. Muutamien virheostosten jälkeen olen oppinut syynäilemään kirppislöydöt melko tarkkaan, jotta jälkeenpäin ei tulisi ikäviä yllätyksiä. Tuo onkin tärkein vinkkini muille kirppistelijöille. :) Ja tässä niitä löytöjä:
Oliivin värinen Vero Modan paita, ihanaa kevyttä kangasta, kuitenkin hieman sifonkia tukevampaa. Laskeutuu yllä kauniisti ja on mukavan vilpoinen. Hintaa muistaakseni n. 5 euroa.
Uskomattoman ihana kukkatoppi merkkiä Mosnova, oli ihan käyttämätön ja hinta 5 euroa! Kukkamekko Sisters Point(tämä siis mun synttärimekkoni), 10 euroa. :)
Pitsisomisteinen paitis puuvillakangasta, 2 euroa. Mulla on jo monta vuotta kestänyt rakkaus leopardikuosiin, mulla löytyy vaatteita ja asusteita vähän kaiken värisenä kisukuosilla, harmaasta pinkkiin. :D Tällä hintaa 2,5 euroa.
Oon taas tykästynyt ruutukuosiin tosi pitkän tauon jälkeen. Seppälä Basicsin punaruudullinen, olikohan 4 euroa? Punainen takki aitoa nahkaa(haters gonna hate, mutta mun nahkisten pitää olla aitoa nahkaa), hinta ollut jotain muutamia euroja. Tuo on sellainen puolipitkä, tosi siisti korkeavyötäröisten housujen parina. :)
Paras ystäväni löysi mulle tooosi kauan himoitsemani paljettilegginsit!!! Ja joo, tiedän että näin runsain määrin paljetteja sisältävät vaatteet ovat todellakin hyvän maun rajoilla, mutta minusta nää on ihan sikamakeet ja varsinkin oikealla olevan mokkamaista materiaalia olevan liivin sekä esim. mustien nilkkureiden kanssa! ROK ROK!!! :D Vielä päivän outfittia:
Musta nappanahkis: Huuto.netistä Tummanlila paita: Bloomit Farkut: Only Kaulakoru Seppälästä, sormus JC:stä :) Näkyypä koirakin hengailevan taustalla! Palataan muruset :>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti