sunnuntai 19. elokuuta 2012

Seitsemättä kertaa 16-vuotias!

Eilen tuli taas yksi vuosi mulle lisää ikää, mutta olen päättänyt että 16-vuotiaasta en vanhene, joten vuorossa oli siis seitsemäs 16-vuotispäiväni. ;) Tein töissä aamuvuoron, jonka jälkeen kävimme testaamassa vietnamilaisen ravintolan mun isän, pikkuveljeni, ja isän naisystävän kanssa. En muistanut ottaa kameraa mukaan, mutta söin paistettuja nuudeleita ja katkarapua, sekä jälkiruoaksi friteerattua ananasta ja jäätelöä. Nuo katkaravut ja nuudelit oli ihan ok, vähän kuivaa kun ei ollut mitään kastiketta. Jälkiruoka sen sijaan oli tosi herkullista, oikein "terveyspommi" :D Ruokailun jälkeen kävin kaupassa ostamassa hiukan promillepitoista evästä illalle, karpalolonkeroa, siidereitä ja muutaman oluen. Tyttökaverit liittyivät illemmalla seuraan :)
Innostuin panostamaan mun kynsiin. Alla Lumenen kullanvärinen lakka, päällä kynsikoristeet ja kiinnitetty vielä päällyslakalla. Olisi saanut olla toinenkin kerros lakkaa, mutta enköhän mä vielä opi paremmaksi kynsitaiteilijaksi :)
Synttäriseuruetta! Minä, Saana ja Jessica. Tämän parempaa kuvaa asustani ei oikein ole, mutta se on Sisters Pointin mekko. Löysin kirpparilta 10 eurolla! Ihastuin kuosiin, ihanan röyhelöiseen helmaan ja se on todella kevyttä, satiinista kangasta. Loisto-ostos!
Iris, Jessica, minä, Saana
Breezeriä, slurrrk! :D Laukkuni on kirpparilta, 5 euroa.
Ihana Saana!
Best vänn Jessica <3 :=":" aikaiseksi:="aikaiseksi:" ainoastaan="ainoastaan" class="separator" div="div" ei="ei" h="h" ihania="ihania" iittalan="iittalan" irikselt="irikselt" itsens="itsens" ja="ja" jessicalta="jessicalta" jo="jo" joista="joista" joskus="joskus" josta="josta" kartio-laseja="kartio-laseja" kivaa="kivaa" koruja.="koruja." krapulaakaan="krapulaakaan" kultsilta="kultsilta" kuvaan="kuvaan" lahjojakin="lahjojakin" llaista="llaista" m="m" mit="mit" n="n" najettiin="najettiin" ne="ne" nen="nen" nestehukkaa.="nestehukkaa." ni="ni" niin="niin" oikein="oikein" olen="olen" oli="oli" olin="olin" ollut="ollut" omenanvihreit="omenanvihreit" paljon="paljon" pient="pient" pitk="pitk" puhunut="puhunut" saatiin="saatiin" sain="sain" sis="sis" style="clear: both; text-align: center;" t="t" tekemi="tekemi" tosi="tosi" tuli="tuli" tykk="tykk" uusi="uusi" v="v" valtava="valtava" vohveleiden="vohveleiden" vohvelirauta="vohvelirauta" yll="yll" yst="yst"> Vohveli suolaisella täytteellä: Valkosipulikastiketta, kylmäsavuhärkää, tankoparsaa ja kurkkuviipaleita
Vohveli makealla täytteellä: Persikkapaloja, nektariiniviipaleita, jäätelöä ja suklaakastiketta. Maistuis varmaan sullekin? ;) Että semmosta. Huomenna taas koulu kutsuu, joten nyt nukkumaan! Hyvää yötä itse kullekin säädylle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti