lauantai 10. marraskuuta 2012

Some kind of new career?

Postimies toi mulle kivan paketin...

Saanko esitellä, itsenäinen ihonhoitokonsultti Laura Yrjänä!

Ne kauneuskutsut, joilla kävin ystäväni luona viikko sitten, poikivat siis mulle sivubisneksen Mary Kay-tuotesarjan esittelijänä. Olen itse oman itseni esimies, päätän itse työaikani. Työn kuvaan kuuluu siis kauneusiltamien pitäminen niin tutuille kuin ehkä joskus tuntemattomillekin, aina vain uusille ja uusille asiakkaille, riippuen omasta aktiivisuudestani. Toivottavasti sitä aktiivisuutta nyt riittääkin, koulu vie sen verran aikaa elämästä, mutta toisaalta oon todella excited tästä mahdollisuudesta!



Peilit ja pussukat niille


Beauty bookeja, asiakkaita varten

Hihkuin ihan ääneen tästä magneetista! :D

Miehillekin tällaisia lipareita... Heh, monikohan kakslahkeinen vois olla kiinnostunut kauneuskutsuista?

Laukku, jolla tuotteet kulkee paikasta A paikkaan B

Läjäpäin tuotteita
Aloituspaketissa oli siis lähinnä ikääntyvälle iholle tarkoitettua kosmetiikkaa, tuttavapiiristä nyt löytyy vähän kaikkia ikäluokkia, että eiköhän näille menekkiä löydy.

Näytteitä...
 Semmonen paketti! Tulen kyllä raportoimaan, miten nämä kosmetiikkahommat alkaa kulkemaan. Toivottakaa onnea. :D


Tänään olin serkkuni kanssa kaupungilla kahvittelemassa ja hengailemassa. Eihän mun pitänyt ostaa mitään...
Maxi sai toimia mallina, keksipalkalla tietenkin... Kaulaliina tarttui H&M:ltä

Seppälästä rannerenkaat, korvakorut ja aivan ihana sormus

Rakkaussukat GT:ltä. Toiset pidän itse, toiset annan lahjaksi
 Ja toki itse pidän nuo puuteriroosat sukat!

Nämä sormukset myös GT:ltä

No niin, mä toivon teille mukavaa vee koo ällän jatkoa, ja muistakaa isiänne huomenna! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti