maanantai 26. marraskuuta 2012

In my mind, in my head

Moikkasta!

Bloggaus osoittautunut aiempaa haastavammaksi, kun mulla on muka kuvien latauskiintiö täynnä johonkin Picasan verkkoalbumiin vai miten se oli... Oon yrittänyt googlettaa apua, mutta vielä en oo keksinyt ratkaisua. Kyllähän mä edelleen saan kuvia ladattua, tuolla superhitaalla HTML-toiminnolla, pääasia että edes jotenkin. Ei olis kenelläkään mun aivokapasiteetille sopivaa ratkaisua kuvien latailuun? :D


Tässä nyt vähän viime aikojen tunnelmia kollaasien muodossa

Heh, teenhän mä siellä toki muutakin, mutta mulla ei ole lupaa kuvata niitä kehitysvammaisia tai jakaa heistä kuvia, ymmärtänette varmaan
Semmosia tyylihöpöhöpöjä, muun muassa Mary Kay-koulutuksen asua

 

Vähän bisseä ja korttipelejä, saunomista, omnom-ruokaa ja näkeehän sen lepotauon mun naamastakin :D
Nyt vasta hoksasin, että tuo yks kuva tulikin tähän kahteen kertaan, hupsis! :D

Mitäs tykkäätte tällaisesta kollaasipainotteisesta postauksesta?

2 kommenttia:

  1. Joo mulla sama homma.. mulla ei onnistu mitenkää kuvien lataus :S oon jo niin hermona että oon ihan viittä vaille valmis poistamaan koko blogin !

    VastaaPoista